tempahan dan pembayaran

Sunday, January 11, 2009

hari minggu ku

hey, ku and my bro bru je g melawat haiwan2 kat zoo,
hujung minggu bosan tak da keje so ktorang kuar jln2 mkn angin,
ktorng tgk gajah,monyet,burung,buaya, dan banyak lagi laa...
haaa!! jom tengok gambar2 yang sempat ku rakamkan semasa di sana...

burung








anak monyet, pakai pampers lagi..


kuda padi
haiwan padang pasir, UNTA

angsa
tupai
bagi gajah makan


singa









seronok jugak dapat tgk dan pegang haiwan2 ni...

ha! kalu korang da friendster, bleh la add ku di...

http://www.friendster.com/radinsyuhada

Thursday, January 8, 2009

kehidupanku bergelar seorang pelajar

Buat pertama kalinya ku pergi jauh dari famili, bertahun-tahun tidak berpisah jauh dari famili, akhirnya ku terpaksa juga tabahkan hati, kuatkan iman untuk pergi belajar mengenal erti hidup berdikari, keputusan untuk melanjutkan pelajaran telah membawa ku mengenal negeri bernama Negeri Sembilan. Negeri yang penuh dengan adat pepatihnya. Tamatnya persekolahan ku telah berjaya melanjutkan pelajaran di Politeknik Port Dickson.
Berkenalan dengan pelbagai ragam dan kerenah bermacam-macam rakan dari pelbagai negeri. Di Politeknik ku tinggal di rumah sewa bersama-sama rakan yang tidak berpeluang untuk tinggal di asrama. kawan-kawan ku adalah, nard, shdot,kak wani, sue, anita dan dila . Mereka ni la antara pesaing-pesaing ku di dalam peperiksaan. Teman berborak, teman tido, dan yang paling penting teman belajar, tak kira siang atau pun lewat malam.tanpa mereka ku tak kan berjaya begini .
Trimasla kat u all sume ye atas budi dan jasa korang..


~melawat bumi yang penuh sejarah (melaka bandar bersejarah)~


gambar2 kat ats ni masa ktorang g nek motor beramai-ramai k...


Gambar masa ktorang g jalan2 ke melaka, melaka la tempat yang paling hampir ngn tempat ku belajar. selalunya, bila nak abis satu-satunya sem ktorang akan pergi makan angin, ni la kenangan ku bersama rakan-rakan.



kenangan ini akan sentiasa ku ingat hingga hujung nyawa.. huhu..

























Tiba giliran menjejakkan kaki ke Genting Theme Park. (fun at the peak!)








ku tak pernah g genting, dan masa ku di sem 3, ku dan rakan-rakan telah berpeluang g ke sana.. seronok sgt dapat pergi tempat yang sejuk kat sana, dapat main bermacam-macam permainan yang sangat menyeronokkan. berpusing ligat seperti gasing yang pasti meledakkan tahap adrenalin anda dengan menaiki spinner. alami keseronokan melonjak ke angkasa dan menjuman ke bumi dengan space shot.
corkscrew,
permainan roller coaster pusingan berkembar yang pertama di malaysia yang mendaki dan menjunam daripada ketinggian 90 kaki. dan bermacam-macam lagi yang pasti memberikan seribu kenangan. kalau berpeluang kembali ke sana, ku ingin pergi bersama-sama orang tersayang..... seronok la kalau dapat duduk kat sana lama-lama pun tak pe....






~zoom in~



my housemate...








serba sedikit tentang rakan-rakan ku~~~

jom kenal dengan kawan-kawan ku,
ok yang ni dia selalu megaku yang dirinya cumey...
si empunya nama Nadzirah
anak kepada pakcik Omar, ramai peminat tu.
lihat sendiri,adakah dia betul2 comel,
atau perasan comel,
nilailah sendiri k..









Ha! pelakon drama dunia anita tu.
hehe, dia ni salu ditipu oleh
si budak cumey 2,
dia ni senang sagat ditipu..
sapa lagi,

Anita A.Rahman la..



ok!
Nor Shahida Jahri, anak Jati Johor.
dia tinggal di Kota Tinggi,
dia ni bela abg polis
tapi nth la ye...
nak tahu tanya la sendiri..
hehe
nak kenal??


Dila. Nama penuhnya,
NorFadilah Razali
dia duk setilam,sebantal dengan anita.
baik orangnya..



Suhaina Ramlee, dia ni duk kat Banting
dgn nenek dia,
bapak dia posting kat Sabah,
sekarang dia dah dapat orang sabah,
jadinya nak menetap sama kat sana la tu,
bersama-sama buah hati pengarang jantung.
hehehe...sori bah!



Siti Syazwani Aziz,
ha.. nilah kakak ktorang,
dia la yang bagi makan kat ktorang sume,
tiap-tiap ari dia akan masakkan utk isi perut-perut
penuh angin ni.
trimas kak wani!!! hahaha..
ni anak Melaka, jadi kalau ktorang g Melaka,
dia ni la tukang tunjuk jalan.





sampai sini dulu... nt ku cite lagi k...

hari-hari yang indah...















jalan2,g angsana wif abg ngah







pemandu jutawan (^_^)

harith haidar

Sunday, January 11, 2009

hari minggu ku

Posted by ~cNastygurlz~ at 4:39 PM 0 comments Links to this post
hey, ku and my bro bru je g melawat haiwan2 kat zoo,
hujung minggu bosan tak da keje so ktorang kuar jln2 mkn angin,
ktorng tgk gajah,monyet,burung,buaya, dan banyak lagi laa...
haaa!! jom tengok gambar2 yang sempat ku rakamkan semasa di sana...

burung








anak monyet, pakai pampers lagi..


kuda padi
haiwan padang pasir, UNTA

angsa
tupai
bagi gajah makan


singa









seronok jugak dapat tgk dan pegang haiwan2 ni...

ha! kalu korang da friendster, bleh la add ku di...

http://www.friendster.com/radinsyuhada

Thursday, January 8, 2009

kehidupanku bergelar seorang pelajar

Posted by ~cNastygurlz~ at 7:23 PM 0 comments Links to this post
Buat pertama kalinya ku pergi jauh dari famili, bertahun-tahun tidak berpisah jauh dari famili, akhirnya ku terpaksa juga tabahkan hati, kuatkan iman untuk pergi belajar mengenal erti hidup berdikari, keputusan untuk melanjutkan pelajaran telah membawa ku mengenal negeri bernama Negeri Sembilan. Negeri yang penuh dengan adat pepatihnya. Tamatnya persekolahan ku telah berjaya melanjutkan pelajaran di Politeknik Port Dickson.
Berkenalan dengan pelbagai ragam dan kerenah bermacam-macam rakan dari pelbagai negeri. Di Politeknik ku tinggal di rumah sewa bersama-sama rakan yang tidak berpeluang untuk tinggal di asrama. kawan-kawan ku adalah, nard, shdot,kak wani, sue, anita dan dila . Mereka ni la antara pesaing-pesaing ku di dalam peperiksaan. Teman berborak, teman tido, dan yang paling penting teman belajar, tak kira siang atau pun lewat malam.tanpa mereka ku tak kan berjaya begini .
Trimasla kat u all sume ye atas budi dan jasa korang..


~melawat bumi yang penuh sejarah (melaka bandar bersejarah)~


gambar2 kat ats ni masa ktorang g nek motor beramai-ramai k...


Gambar masa ktorang g jalan2 ke melaka, melaka la tempat yang paling hampir ngn tempat ku belajar. selalunya, bila nak abis satu-satunya sem ktorang akan pergi makan angin, ni la kenangan ku bersama rakan-rakan.



kenangan ini akan sentiasa ku ingat hingga hujung nyawa.. huhu..

























Tiba giliran menjejakkan kaki ke Genting Theme Park. (fun at the peak!)








ku tak pernah g genting, dan masa ku di sem 3, ku dan rakan-rakan telah berpeluang g ke sana.. seronok sgt dapat pergi tempat yang sejuk kat sana, dapat main bermacam-macam permainan yang sangat menyeronokkan. berpusing ligat seperti gasing yang pasti meledakkan tahap adrenalin anda dengan menaiki spinner. alami keseronokan melonjak ke angkasa dan menjuman ke bumi dengan space shot.
corkscrew,
permainan roller coaster pusingan berkembar yang pertama di malaysia yang mendaki dan menjunam daripada ketinggian 90 kaki. dan bermacam-macam lagi yang pasti memberikan seribu kenangan. kalau berpeluang kembali ke sana, ku ingin pergi bersama-sama orang tersayang..... seronok la kalau dapat duduk kat sana lama-lama pun tak pe....






~zoom in~



my housemate...








serba sedikit tentang rakan-rakan ku~~~

jom kenal dengan kawan-kawan ku,
ok yang ni dia selalu megaku yang dirinya cumey...
si empunya nama Nadzirah
anak kepada pakcik Omar, ramai peminat tu.
lihat sendiri,adakah dia betul2 comel,
atau perasan comel,
nilailah sendiri k..









Ha! pelakon drama dunia anita tu.
hehe, dia ni salu ditipu oleh
si budak cumey 2,
dia ni senang sagat ditipu..
sapa lagi,

Anita A.Rahman la..



ok!
Nor Shahida Jahri, anak Jati Johor.
dia tinggal di Kota Tinggi,
dia ni bela abg polis
tapi nth la ye...
nak tahu tanya la sendiri..
hehe
nak kenal??


Dila. Nama penuhnya,
NorFadilah Razali
dia duk setilam,sebantal dengan anita.
baik orangnya..



Suhaina Ramlee, dia ni duk kat Banting
dgn nenek dia,
bapak dia posting kat Sabah,
sekarang dia dah dapat orang sabah,
jadinya nak menetap sama kat sana la tu,
bersama-sama buah hati pengarang jantung.
hehehe...sori bah!



Siti Syazwani Aziz,
ha.. nilah kakak ktorang,
dia la yang bagi makan kat ktorang sume,
tiap-tiap ari dia akan masakkan utk isi perut-perut
penuh angin ni.
trimas kak wani!!! hahaha..
ni anak Melaka, jadi kalau ktorang g Melaka,
dia ni la tukang tunjuk jalan.





sampai sini dulu... nt ku cite lagi k...

hari-hari yang indah...

Posted by ~cNastygurlz~ at 7:55 AM 0 comments Links to this post














jalan2,g angsana wif abg ngah







pemandu jutawan (^_^)

harith haidar